sobota, 3 października 2020

Generator Dziwnych Bóstw


 

Witam ponownie!

Dzisiaj mam dla was kolejną garść generatorów, ponieważ, cóż, tych nigdy za mało. Tym razem coś dla fanów mrocznych, dziwnych bogów, rodem z twórczości Howarda lub Lovecrafta. Pragnąłeś kiedyś stworzyć nietypowe bóstwo, które twoi typowi kultyści będą wyznawać w swych piwnicach? Mam coś dla Ciebie!

 


GENERATOR DZIWNYCH BÓSTW


CECHA (1d10). Określenie, jakie towarzyszy tytułowi danego bóstwa. Wskazuje również na ogólną cechę, jaką posiada bóstwo w swojej najpowszechniejszej formie.

1. Czarny/a
2. Żółty/a
3. Szalony/a
4. Śmiejący/a się
5. Obślizgły/a
6. Krwawy/a
7. Wielki/a
8. Maluśki/a
9. Zły/a
10. Umierający/a

TYTUŁ/FORMA (1D10). Postać, jaką przyjmuje bóstwo oraz jego reprezentacje. Zazwyczaj tytuł bądź forma wskazuje na pozytywny oraz negatywny aspekt bóstwa, tego, jak widzą go niewtajemniczeni oraz czego wymaga od swych wyznawców.

1. Serce (gromadzi coś/przywiązuje do siebie innych).
2. Klucz (otwiera coś/wymaga wiele poświęceń)
3. Brama (broni czegoś/oddziela wiernych od innych)
4. Broń (bolesne dla wyznawców i innych)
5. Król (wielkie wpływy/poniżenie)
6. Dziewica (z pozoru niewinne).
7. Mag (tajemna wiedza/tajemne życie)
8. Artysta (wielkie dzieła!/lecz równie wielce przerażające)
9. Gwiazda (widoczne dla wszystkich/wymaga wiedzy)
10. Hybryda (prawdziwie przerażające/potworne czyny)

PRZYDOMEK #1 (1d10). Przydomek składa się z dwóch części. Jako całość mówi o tym, z czego jest znane dane bóstwo, co robi ono lub jego wyznawcy.

1. Pilnujący
2. Ważący
3. Karający
4. Opiekujący
5. Przelewający
6. Pożerający
7. Zmieniający
8. Rodzący
9. Zakluczający
10. Rozdający

PRZYDOMEK #2 (1d10).
1. Krew
2. Śluz
3. Dusze
4. Życie
5. Czerń
6. Alchemiczne metale
7. Przyjemność
8. Strach
9. Prawdę
10. Potęgę

PRAGNIENIE (1d10). Jaki jest długotrwały cel bóstwa? Co pragnie osiągnąć na planie materialnym? Po wylosowaniu pragnienia, należy wylosować jego przedmiot.
1. Zdobyć
2. Stworzyć
3. Odbudować
4. Przejąć
5. Złączyć
6. Zabić/Zniszczyć
7. Przemienić
8. Zrozumieć
9. Odkryć
10. Nauczyć

PRZEDMIOT (1d10).
1. Siebie
2. Portal
3. Wiarę
4. Wiedzę
5. Władzę
6. Uczucie
7. Przedmiot
8. Ludzi
9. Zwierzęta
10. Potwory

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Generator Gildii Awanturników

Wersja pdf